Papa is veilig geland.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Romilde Koelemeijer - WaarBenJij.nu Papa is veilig geland.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Romilde Koelemeijer - WaarBenJij.nu

Papa is veilig geland..

Door: Romilde

Blijf op de hoogte en volg Romilde

20 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Even snel een berichtje vanaf een nogal bewolkt curacao. Gister papa opgehaald vanaf Hato airport. De KLM was precies op tijd dus dat kwam mooi uit. Meteen tickets geboekt voor Aruba, want daar gaan wij dit weekend heen! Zondag vliegen we naar Aruba, daar hebben we dan een vrije dag. Maandag werken en dinsdag met de middag weer terug.

Vandaag een beetje gewerkt en rondgereden op het eiland, erg leuk! Papa gaat gewoon mee en geniet overal van. We waren nog geen 5 minuten in Willemstad en toen riep iemand op straat: "hé Peter Koelemeijer, jij hier!!" Erna Loos uit spanbroek, dochter van Jan Loos van de planetenlaan. Wat een toeval!

Nou wij gaan nog even werken en aan het einde van de dag lekker op het strand liggen. Vanavond naar de Dijk op Mambo Beach.

Tot snel!

Liefs Pé en Romilde

• 20 Mei 2005 - 19:11

..*..Rebecca..*..:

Hej dushi's,, wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben;) erg leuk dat jullie n0g naar Aruba gaan!!

Het zal o0k niet dat papa herkend wordt zeg!!
    Heel veel plezier n0g en ook op Aruba!! Geniet ervan!
    Hele dikke kuz
    Rebecca

• 22 Mei 2005 - 13:53

Anjo En Paul:

Leuk om jullie even gehoord te hebben,jammer dat de lijn zo slecht was.Veel plezier bij de dijk en vraag even een handtekening van Huub.
    We gaan zometeen naar de voorstelling van Richelle.
    Liefs,ook van Opa en Oma

• 23 Mei 2005 - 08:24

Mia:

Ik denk dagelijks aan jullie. En dat Pé herkent wordt op de Antillen verbaast me niks........Was de Dijk mooi? Geniet nog effe van alles en tot snel! Liefs.

• 23 Mei 2005 - 11:03

Jurg&:

Volgens mij was het Silvia Loos die dat zei. Die zit daar nu met haar vriend. Heb je Ewout Prosee al gezien? Of ken je die niet echt, nou ja whatever. Cool dat je Pa er even is! Hoe was de Dijk op Mambo?

Tot later!

• 23 Mei 2005 - 14:05

Pe En Romilde:

Hoi allemaal,

Alles gaar hier goed hoor! Wij zijn inmiddels op het zonovergoten Aruba. Prima vertoeven hier. Papa geniet nog steeds, die kijkt zijn ogen uit hier.

De Dijk was wel leuk, maar niet heel spectaculair. Het was die avond wind stil dus echt veel te warm!

Nou wij gaan werken. Tot gauw allemaal!

Groetjes Pe en Romilde

• 23 Mei 2005 - 14:36

Esther:

Hoi Pe en Romilde,
    Genieten jullie zo samen van de mooie eilanden. Leuk om even 2 eilanden aan te doen in 1 weekje. Pe, help je haar nog even haar omzet te halen!!
    Heel veel plezier nog samen. XX Es

• 23 Mei 2005 - 14:38

Esther:

Romilde,
    Ook nog alvast feliciteerd met Jerry's verjaardag. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgend jaar maar weer. XX Es

• 23 Mei 2005 - 16:16

Richelle!!!:

HAAI ROMIL EN PAPA
    EEJ ROMIL JE MOET WEL FF REGELEN DAT IK DE LAATSTE WEEK BIJ JOUW BEN HE'
    MOET JE MAMMA MAAR FF OVER BELLEN IHIHIH

XXX RICHELLE

• 23 Mei 2005 - 21:05

Romilde:

Ik zal m'n best ff voor je doen Rich..

Tot donderdag hè!? Hihi..

xx

• 24 Mei 2005 - 11:11

Mariska:

Hoi Romilde en Pé, wel ja, dat vliegt tussendoor nog even naar Aruba en ik zeker maandag me benen onder me gat werken om die "slippers"te verkopen Peter????? Want laten we wel wezen het moet toch ergens vandaan komen niet??? Geniet er samen maar lekker van als je terug komt mag je hier op het strand gaan liggen,het wordt 27 graden. Groetjes vanuit het zonovergoten Hoeven, liefs Maris

• 24 Mei 2005 - 15:32

Anjo:

Gefeliciteerd met Jerry's verjaardag.Jammer dat jullie er niet bij zijn.Leuk dat jullie genieten met zijn 2-tjes. Sorry Pé voor het sms-je ik wist niet dat je Maris haar mobiel meehebt.Groetjes van Paul,vanuit een ook zonovergoten Spanje (30 graden) Liefs.

• 24 Mei 2005 - 17:54

Jacqueline:

Hoi Romilde en Pé, Gefeliciteerd met je vriend en schoonzoon. Jullie hebben het vast gigantisch naar het zin. Heerlijk om er zo even tussenuit te gaan. Maar de tijd vliegt hè. Een week is zo om. Nog één daggie en dan vlieg je alweer terug. En jij nog maar één week of blijf je toch langer.
    Ik hoor het wel.

xxx Jacqueline

• 25 Mei 2005 - 18:42

Oma En Opa:

Hoi stelletje bofkonten lekker genieten in de zon en wij de kachel maar stoken. Men zegt dat het beter wordt, eerst zien en dan geloven. Romi nog gefeliciteerd met Jerry,s verjaardag, als je terug bent geeft ie een knalfeest. Peter jou tijd zit er weer op, geef Romilde een sterkte knuffel en jij goeie reis. xxx Oma

• 25 Mei 2005 - 23:35

Marianne En Bert:

Hoi Romilde en Pe,

Romilde wij lazen net dat Jerry jarig is geweest. Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag. Geniet er samen nog even van en Pe alvast een goede reis morgen en Romilde hou je taai, nog een weekje en dan is jou avontuur ook weer voorbij.
    Groetjes

Marianne en Bert

• 26 Mei 2005 - 09:44

Sandra:

He Romil, nou nu zijn je laatste daagjes paradijs dan echt aangebroken... is voor mijn gevoel echt heel snel gegaan! Jij nu nog 1 weekje alleen op dat mooie paradijs en dan weer terug naar alle mensen die jou gemist hebben. We gaan ook zeker snel bij La Cuba Nita eten en even lekker bij praten, we hebben elkaar veel te vertellen denk ik zomaar! Nou lieverd geniet er nog maar van want voor je het weet zit je weer in ons duffe landje. Dikke X en tot snel